zondag 1 juni 2014

nieuwe werkhoek

Ik zie, niet geheel tot mijn verbazing,
dat het alweer anderhalve maand geleden is dat ik een bericht op mijn blog geschreven heb.
Ik zal jullie niet lastig vallen met mijn persoonlijke situatie,
maar het was erg turbulent de afgelopen tijd.
Maar we zijn er weer en gaan gewoon weer verder met de leuke dingen,
zoals mijn blog en natuurlijk mijn hobby's craften en haken.

Mijn grootste positieve 'ding' van de afgelopen week is....
Jaaaaaaaaaa, mijn nieuwe werkplek (zo blij mee)


 misschien hebben jullie de foto van mijn oude plekje weleens gezien, dat zag er namelijk zo uit.


Zoals je ziet een hele verbetering, 
zo heerlijk alles z'n eigen plekje, 
nou ja, nog niet helemaal, maar bijna. 
In ieder geval is het beter dan de oude situatie.
Ik heb nu heerlijk uitkijk over de tuin in plaats van naar de muur 
en mijn werkoppervlakte is drie keer zo groot geworden.

Hier nog wat meer foto's
Een hele fijne bureaulamp die geen ruimte op het werkblad in beslag neemt.
Je kunt hem alle kanten op richten die je maar wilt.

In een van de laadjes passen mooi al mijn stempels.


Deze bureau organizer is ook heel erg handig, al mijn tools zitten hierin.


Toen ik bij IKEA aan het shoppen was, zag ik dat ze ook archiefmappen verkochten in een hele set met tabs enzo, past eigenlijk niet op deze hard plastieken bak, maar zo gaat het ook. Deze set is eigenlijk bedoeld voor in van die stoffen bakken.



 Hier zitten al mijn scraps in en het is echt ideaal. Hij staat onder het werkblad en als ik iets nodig heb naar trek ik gewoon die bak naar voren en pak er een stuk papier of een hele map op kleur uit.


oh ja, zou ik bijna het 'beroemde/beruchte' IKEA karretje vergeten. Yes, die heb ik nu ook.  



  
Ik had een beetje zitten zoeken op Pinterest enzo, hoe anderen hun karretje hadden ingedeeld en vond toen de geweldige oplossing. Je hebt namelijk, ook bij IKEA, een ladeninzet die Antonius heet en maar 1,50 kost.





2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he je eigen werkplekkie, ziet er geweldig uit! Ben weg van je lamp, wat een leukerd, ook Ikea?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Inge, de lamp is ook Ikea en was maar rond de 10 euro en hij is echt heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen