woensdag 4 juni 2014

leuke vlinder kaart

Waar doe jij je inspiratie op om weer leuke en nieuwe dingen te maken?

Voor mij zijn er twee belangrijke bronnen waar ik altijd op zoek ga voor nieuwe inspiratie.
Dat zijn pinterest en you tube.

Het is niet echt mijn ding om iets precies na te maken van iemand anders.
Begrijp me niet verkeerd, als jij dat wel doet en dat ook leuk vindt, dan moet je dat zeker doen. Daar is niks mis mee.
Maar ik vindt het leuk om ergens mijn eigen draai aan te geven, zodat het net even anders is.
Soms vind ik iets zo leuk, dat ik het wel na maak. Maar dan met een andere achtergrond of bijvoorbeeld in plaats van te embossen met een embossingfolder, gebruik ik een stencil en distress inkt en de blending tool.

Zoals deze kaart hieronder.



Dit is de binnenzijde van de kaart.

Er zijn een aantal kanalen op you tube die ik echt volg en daar hoort ook Brandys Cards bij.
Zij is een Stampin'Up demonstratrice en maakt echt super mooie en leuke kaarten en andere projecten. Ik zal de link naar het filmpje van deze kaart hier plaatsen.

Het idee van een doorzichtige draad spannen tussen twee laagjes papier vind ik zo ingenieus, je moet er maar op komen. En het eindresultaat is zo leuk door het bewegende element in je kaart.
Ik denk dat je dit ook heel leuk kunt toepassen op een kinderkaart of een geboortekaartje.

Dat was het weer voor vandaag.
Tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten