woensdag 9 april 2014

Notitieboekje met veel extra's

Hoe handig is het!
Een notitieboekje.... en drie enveloppen om briefjes in op te bergen,
een pen altijd bij de hand, post it en een jaarkalender.
Een bijpassende paperclip en het boekje kun je afsluiten door middel van het elastiek .


Zo kun je ze naar ieders smaak aanpassen.

Ik heb dit project zelf ontworpen. Natuurlijk was ik geïnspireerd door andere voorbeelden. 
Eerst had ik alleen het notitieblok met de drie enveloppen, maar toen bleef de eerste flap die je naar binnen slaat aan de voorkant leeg. Dat was een beetje jammer, zo'n heel leeg blad. 
Dus bedacht ik dat het wel handig zou zijn om een kalender met jaaroverzicht erop te maken. 
Deze kun je heel makkelijk eruit halen en vervangen door een opvolgende jaar die in één van de kleine enveloppen zitten. Ook heb ik op datzelfde kantje een blokje post it geplakt. 
Van Tim Holtz hebben ze sinds kort ook elastieken die je aan een boekje maakt door een gat te ponsen en daar het metalen stukje van het elastiek doorheen te doen en dan heb je een soort van snelbinder om je hele project heen. Super leuk om te maken. 

Tot de volgende keer. 

1 opmerking: